Apartment OÜ külaliskorterite majutuse reeglid ja tingimused

Palume Teil enne korteri broneerimist ja sisseregistreerimist tutvuda hoolikalt järgmiste tingimustega. Küsimuste korral oleme kättesaadavad E–R 09:00–17:00 telefonil +372 50 45 444 või e-posti teel info@apartment.ee.

Broneerimine ja maksmine

  • Külaliskortereid on võimalik broneerida päeva, nädala või kuu kaupa. Üle 1 kuu pikkuse majutuse puhul kehtivad eritingimused.
  • Soovitame majutust broneerida võimalikult varakult 7–14 päeva enne saabumist.
  • Broneeringuid saab teha telefoni, e-posti või kodulehe www.apartment.ee kaudu.
  • Miinimumvanus broneerimise hetkeks peab olema 18 eluaastat.

 

Enne saabumist tuleb tasuda kaks arvet:

  1. Majutuse arve
  2. Tagatisraha arve
  • Tagatisraha on makstav ühes osas panga ülekandega. Majutusarvet on võimalik tasuda panga ülekandega või kohapeal Apartment OÜ kontoris sularahas.
  • Korteri hinnale lisanduvad püsikulud, mis sõltuvad inimeste arvust, broneeringu perioodist ja korteri suurusest (küte, kommunaalid, haldus jms).
  • Kui soovite oma kortermajutust pikendada siis palun teavitage sellest kirjalikult 1 kuu ette.
  • Korteri võtmed ja sissepääsu koodid antakse üle tingimusel, et mõlemad arved on saabumise päevaks tasutud.
  • Kui soovite majutust tühistada enne kokkulepitud lahkumise kuupäeva siis palun informeerige e-kirja teel Apartment OÜ töötaja 1 kuu ette. Kasutamata jäänud majutuse perioodi eest raha ei tagastata.

Sisseregistreerimine ja vajalikud dokumendid

  • Check-in toimub ajavahemikus 12:00–17:00, meie kontoris Pilve 4, Tallinn, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
  • Saabumisel palume esitada kõikide külaliste kehtiv ID-kaart või pass.
  • Kõik korteris viibivad isikud kantakse Apartment OÜ sisse-registreerimiskaardile.
  • Korteri üleandmise aeg lepitakse eelnevalt kliendiga kokku.

Uksekood ja võtmed

  • Korteri võtmete ja sissepääsu koodi eest vastutab külaline-klient. Koodi või võtmete kaotuse korral palume viivitamata teavitada Apartment OÜ personali. Ukse koodi muutmine on tasuta.
  • Võtmete kaotamise korral oleme sunnitud tellima uue südamiku ja võtmed. Maksumus sõltub lukutüübist ja võtmete arvust. Kliendil tuleb tasuda trahv 150–190 eur.
  • Apartment OÜ töötaja väljakutse väljaspool tööaega (17.00-09.00) on tasuline, 30 eur.

Majutuse reeglid

  • Kõik Apartment OÜ külaliskorterid on suitsuvabad – suitsetamine on keelatud korteris, rõdul, trepikojas ja maja ees. Reegli eiramisel tuleb kliendil tasuda trahv.
  • Suitsetamine on lubatud hoovis ettenähtud kohas.
  • Lemmikloomad ei ole Apartment OÜ külaliskorterites kahjuks lubatud.
  • Külaliskorter ei ole mõeldud pidude, ürituste ega valju seltskondliku tegevuse korraldamiseks.
  • Korteris viibivate inimeste arv peab vastama Apartment OÜ kinnitatud majutuse broneeringule. Võõraste isikute majutamine või korteri allüürimine on keelatud. Reegli eiramise korral, tühistatakse korteri broneering ja tagatisraha jääb Apartment OÜ-le majutusperioodi katteks.
  • Öörahu on 23:00–07:00.
  • Ebaseaduslike narkootiliste ainete omamine, tarvitamine ja muu kriminaalne tegevus on Apartment OÜ territooriumil (külaliskorterites) rangelt keelatud! Reegli eiramine toob kaasa viivitamatu külaliskorteri vabastamise.
  • Apartment OÜ ei vastuta külalise isiklike asjade kadumise eest.
  • Kaotatud ja leitud asjade kohta saab infot küsida e-kirja teel. Apartment OÜ hoiab leitud esemeid maksimaalset 1 kuu.
  • Külaline-klient kohustub säilitama külaliskorterit puhtana ja korras ning tagastama selle algupärases seisundis väljakolimse päeval.
  • Külaline-klient kohustub hoidma kanalisatsiooni ja äravoolud ummistustevabad.
  • Külaline-klient kasutab kõiki elektri- ja sanitaarseadmeid sihtotstarbeliselt, tarbides vett ja elektrit säästlikult.
  • Külaline-klient ei tohi teha Apartment OÜ külaliskorteris remonti ega olulisi muudatusi, samuti ei tohi moonutada, märgistada, värvida uksi, seinu, lagesid või põrandaid ega paigaldada sinna naelu, konkse ega kruvisid. Ühtlasi ei tohi külaline-klient paigaldada ega eemaldada seadmeid ega lukke.
  • Külaline-klient kasutab Apartment OÜ külaliskorterit elamiseks ega kasuta ise ega võimalda kolmandatel isikutel kasutada ruume muul eesmärgil.

Kahjud ja probleemidest teavitamine

  • Sissekolides kinnitab külaline-klient, et külaliskorter ja selles olevad esemed on üle vaadatud ning sobivad kasutamiseks. Külaline-klient tunnistab, et korter on heas korras ning, et majutuse perioodi alguses on sanitaartehnika, elektriseadmed, võtmed, lukud, uksed, aknad, kraanikausid ja kraanid heas seisu-ja töökorras.
  • Külaline-klient teavitab Apartment OÜ personali puudustest 7 (seitsme) päeva jooksul alates sissekolimisest. Kui selle aja jooksul vastavat teadet ei saada, siis loetakse, et puudusi ei esinenud.
  • Külaline-klient võimaldab Apartment OÜ personalil tulla eluruumi vaatama nii seest kui väljast ning tagama korterisse ligipääsu vastavalt vajadusele.

Väljaregistreerimine ja lõppkoristus

  • Check-out ehk väljaregistreerimine toimub lahkumise päeval enne kella 12.00.
  • Külaliskorter tuleb tagastada puhtana ja tema algupärases seisundis.
  • Palun veenduge, et:
    • kõikide ruumide põrandad on puhtad
    • kapid, riiulid, panipaik üle vaadatud ja isiklikud asjad kaasa võetud
    • pliit, ahi on pesuainega puhastatud
    • külmik ja sügavkülm tühjendatud ja pestud
    • vannituba, wc korras ja suurem mustus, plekid pindadelt eemaldatud
    • Kui klient-külaline jätab korteri halba seisukorda (koristamata, rikutud voodipesud, käterätikud jms) , teostab korteri puhastuse Apartment OÜ. Teenus on tasuline ning tasaarveldatakse kliendi-külalise tagatisrahast.
  • Soovi korral on võimalik tellida Apartment OÜ korteri lõppkoristuse teenust. Palun teavitage sellest 1 nädal ette enne lahkumise kuupäeva. Lõppkoristuse teenus on külalisele-kliendile tasuline.

Tagatisraha tagastamine

Tagatisraha tagastatakse 7 tööpäeva jooksul pärast korteri üleandmist eeldusel, et

  • klient-külaline ei ole rikkunud Apartment OÜ majutuse reegleid ja tingimusi
  • külaliskorteri ülevaatuse käigus ei ole avastatud korteris lõhkumisi või tavapärasest erinevat kulumist
  • korter on nõuetekohaselt koristatud
  • korteri võtmed on tagastatud Apartment OÜ töötajale.

Majutuse hinnad

Hinnad on toodud iga korteritüübi juures veebilehel www.apartment.ee.

Majutushinna sees on:

  • puhas voodipesu ja rätikud
  • seep ja esmavajalikud köögitarvikud;
  • tasuta baaskiirusega WiFi; kortermajas Pilve 4, Tallinn
  • tasuta pesumasina ja kuivati kasutusvõimalus;
  • televisioon (enamus korterites )
  • tasuta parkimine (vabade kohtade olemasolul Pilve 4 ja Aasa 2 hoovis).

Tühistamine

  • Kui soovite kortermajutust tühistada enne kokkulepitud lahkumise kuupäeva siis palun informeerige e-kirja teel Apartment OÜ töötajad 1 kuu ette. Kasutamata jäänud majutuse perioodi eest raha ei tagastata.
  • Apartment OÜ ei vastuta haiguste, halva ilma ega muutunud reisiplaanide eest. Külalise-kliendi mitte saabumisel jääb ettemaks majutusperioodi katteks Apartment OÜ-le.

Apartment OÜ vastutus

  • Apartment OÜ on kohustatud hoidma kliendile broneeritud korterit vaid juhul kui on täidetud kõik ettemaksu tingimused.
  • Apartment OÜ ei vastuta endast mitte sõltuvate asjaolude eest (näiteks tehnilised rikked, kommunaal- või muud teenused).
  • Apartment OÜ ei vastuta kaebuste eest, mis ei ole esitatud koheselt pärast puuduste avastamist.
  • Apartment OÜ ei saa garanteerida täielikku vaikust külaliskorterite kompleksis.

Apartment OÜ kodulehe kasutamise põhimõtted

  • Käesoleva kodulehe sisu on autoriõigusega kaitstud.
  • Lubame teil kasutada käesolevatat kodulehte vaid isiklikul ja mittekaubanduslikul eesmärgil. Kodulehe kasutamine muuks otstarbeks on keelatud!
  • Teil ei ole lubatud reprodutseerida, kopeerida ja avaldada teistel veebisaitidel Apartment OÜ kodulehel avaldatud materjale (välja arvatud juhul, kui oleme selleks teile andnud kirjaliku nõusoleku ja mille võime igal ajal tagasi võtta).
  • Käesolevat kodulehte kasutades nõustute kasutama Apartment.ee kaubamärki ainult isiklikuks ning mitte kaubanduslikuks otstarbeks ning täitma kõiki käesolevaid tingimusi seadusest tulenevalt.
  • Juhul, kui käesolevaid põhimõtteid on rikutud, on firmal Apartment OÜ seadusest tulenevalt õigus alustada kohtumenetlust või piirata ligipääsu www.apartment.ee kodulehele.

Kontakt