Krediitkaardi eelautoriseerimisblankett
Käesolevaga annan oma nõusoleku kasutada minu krediitkaarti Apartment.ee majutuse ettemaksu sooritamiseks.
Samuti saab krediitkaardi andmed edastada telefoni teel (+372 5045444). Ettemaksu broneerime kaardil koheselt.
Broneerimine ja maksmine Majutusettevõttes
- Soovitav oleks majutus broneerida vähemalt nädal aega ennem teie saabumist.
- Broneerida saab e-posti teel info@apartment.ee, telefoni teel +372 504 5444 või meie kodulehe www.apartment.ee kaudu.
- Broneeringut saab teha alates 18. eluaastast.
- Broneeringu kinnituseks palume teil tasuda 100% ettemaksu ülekandega arve alusel, mahaarvestusega teie krediitkaardilt või sularahas. Pangaülekandega maksmisel peab Apartment.ee kontole laekuma neto summa, kust ei ole mahaarvestatud panga vahendustasu.
- Aktsepteerime ainult kohalikku valuutat – eurosid. Kõik juhised maksmise kohta saadetakse teile mailile.
- 2, 3 ja 4 magamistoaga korterite broneerimisel on nõutav tagatisraha/deposiit, milleks on 50% kogu majutuse maksumusest (kuid mitte vähem kui 200 EUR). Tagatisraha on võimalik tasuda ainult krediitkaardiga. Tagatisraha on vajalik kliendi süül tekitatud kahju kompentseerimiseks Apartment OÜ-le. Deposiit tagastatakse kliendile lahkudes, juhul kui klient on täitnud Apartment.ee reegleid ja tingimusi.
- Samuti jätab Apartment.ee endale õiguse nõuda kliendilt saabumisel tagatisraha ilma etteteatamata.
- Autokoht kortermaja hoovis tuleb eelnevalt broneerida. Üks korter saab broneerida ainult ühe autokoha.
- Kui soovite pikendada oma kohalviibimist meie majutusasutuses, siis tuleb sellest eelnevalt informeerida kontorit ja paluda pikendada sissepääsukoodi.
- Juhul kui lahkute varem, palun teavitage sellest administratsiooni. Kasutamata jäänud ööde maksumus ei kuulu tagastamisele.
- Apartment.ee poolt majutuse broneeringu kinnitamine kliendile viisa taotlemiseks on tasuline. Majutusarve peab olema kogusummas tasutud ning no show või broneeringu tühistamisel raha ei tagastata.
Check – in ja Check – out
- Sisseregistreerimine alates kl 14.00-st kuni kl 18.00-ni, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
- Saabumisel peab klient esitama isikut tõendavat dokumenti ja ka krediitkaarti võimaliku kahju kompenseerimiseks.
- Korteri kood on personaalne ja klient vastutab oma koodi konfidentsiaalsuse eest.
- Toavõtmete turvalisuse eest vastutab klient. Võtmete/koodi kaotamise korral, palume informeerida Apartment.ee administratsiooni koheselt helistades telefoni nr: +372 50 45 444. Võtmete kaotamise korral on trahv 100 EUR.
- Kui klient kaotab oma uksekoodi või võtmed ning vajab abi, et korterisse pääseda, väljaspool kontori tööaega (ajavahemikul 18.00-9.00), tasub klient Apartment.ee kohale tulevale töötajale väljakutse tasu 30 EUR (lisaks võtmete kaotamise tasule).
- Korter peab olema vabastatud lahkumise päeval hiljemalt kella 12.00-ks, kui ei ole eelnevalt vastuvõtus teisiti kokku lepitud.
Majutuse hinnad
- Kõik majutuse hinnad on välja toodud meie kodulehel www.apartement.ee korterite all eurodes. Eripakkumistega saate tutvuda rubriigis “Eripakkumised“, Apartment.ee lisateenustega saate tutvuda siin.
- Avaldatud hinnad sisaldavad värsket ja puhast voodipesu, käterätikuid, seepi, tualettpaberit, köögiseadmeid ja tarvikuid, tasuta parkimist hotelli sisehoovis, internetiühendust, pesupesemise võimalust, külastusele eelnevat ning järgnevat koristust. Juhul, kui külastuse pikkus on vähemalt nädal, toimub vahekoristus kliendiga eelnevalt kokku lepitud ajal.
- Kõrghooaeg on perioodidel 16 mai-15 september ning 21 detsember-5 jaanuar.
- Nädalavahetuse hinnad kehtivad reedeti ning laupäeviti.
- Majutusettevõttel on õigus muuta hindu eelneva etteteavitamiseta.
Kliendi kohustused
- Kasutada korterit sihtotstarbelistel eesmärkidel ja hoida korterit korras.
- Tarbida vett ja elektrit säästlikult.
- Mitte lubada võõraid tuppa.
- Välisjalanõud on kohustuslik ära võtta esikus.
- Kui te lahkute korterist, kontrollige et uks oleks korralikult lukustatud. See kehtib ka hoovi värava kohta.
- Korterites ja trepikodades on suitsetamine rangelt keelatud! Suitsetamine on lubatud vaid hoovis või rõdul. Trahv suitsetamise eest korteris või trepikojas on 100 EUR.
- Majast või korterist ei tohi mitte midagi kaasa võtta ega välja viia.
- Asjade kadumisest ja nende kahjustamisest tuleb Majutusettevõtet teavitada koheselt. Juhul, kui tõendatakse kliendi süüd esemete kadumisel või vigastamisel, siis klient vastutab selle eest ja on kohustatud kompenseerima Majutusettevõttele tekitatud kahju.
- Majutusettevõte ei vastuta kliendi isiklike asjade kadumise eest.
- Kui klient käitub lärmakalt või agressiivselt teiste külaliste, naabrite või Apartment.ee töötajate suhtes, on Apartment.ee-l õigus nõuda kliendilt rahalist kompensatsiooni.
- Külaliskorterid ei ole mõeldud ürituste/pidude korraldamiseks. Lubatud inimeste arv on vastavalt voodikohtade arvule.
- Öörahu algab 23.00. Öörahu rikkumise eest on trahv 320 EUR.
- Korterites on keelatud korraldada pidusid ning tekitada liigset lärmi. Inimesed, kes tekitavad lärmi, võtavad osa peost korteris ajavahemiskul 23:00-07:00 või ületavad lubatud külaliste arvu, tõstetakse korterist välja ilma raha hüvitamiseta.
- Korter tuleb vabastamisel jätta heasse seisukorda. Kui korteri seisukord nõuab erikoristust, siis kompenseerib klient/korteri broneerija koristuse kulud.
- Kaotatud ja leitud asjade kohta saab infot küsida telefoni või e-posti teel. Apartment.ee hoiab leitud esemed maksimaalselt 3 kuud. Pärast selle perioodi möödumist, asjad visatakse minema.
Lapsed
- Alla 10-aastased vanematega tuba jagavad lapsed tasuta.
- Beebivoodi alla 2-aastastele lastele tasuta (ettetellmisel).
- Lisavoodi maksumus on 15 EUR/öö.
- Maksimaalne lisavoodite/beebivoodite arv korteri kohta on 1.
Lemmikloomad
- Lemmikloomad ei ole lubatud.
Broneeringute tühistamine
- Külaline võib tasuta broneeringu tühistada 7 päeva enne saabumist. Majutuettevõtte ei ole vastutav halva ilma, haiguse, reisiplaanide muutumise või reisi hilinemise eest.
- Vältimaks reisi katkemisest tulenevaid kulusid, soovitame osta vastava reisikindlustuse.
Apartment.ee vastutus
- Apartment.ee on kohustatud hoidma ettemakstud broneeringuid.
- Apartment.ee on kohustatud hoidma kliendile broneeritud korterit.
- Katkiste seadmete puhul on Apartment.ee kohustatud andma oma parima katkiste esemete parandamiseks või välja vahetamiseks.
- Apartment.ee ei vastuta endast mitte sõltuvate asjaolude eest (näiteks tehnilised rikked, kommunaal- või muud teenused).
- Apartment.ee ei vastuta kaebuste eest, mis ei ole esitatud koheselt pärast puuduste avastamist.
- Apartment.ee ei saa garanteerida täielikku vaikust külaliskorterite kompleksis.
- Erisoovide täitmise võimalus selgub saabumisel ning ei ole garanteeritud.
Apartment.ee kodulehe kasutamise põhimõtted
- Käesoleva kodulehe sisu on autoriõigusega kaitstud.
- Lubame teil kasutada käesolevatat kodulehte vaid isiklikul ja mittekaubanduslikul eesmärgil. Kodulehe kasutamine muuks otstarbeks on rangelt keelatud!
- Teil ei ole lubatud reprodutseerida, kopeerida ja avaldada teistel veebisaitidel Apartment.ee kodulehel avaldatud materjale (välja arvatud juhul, kui oleme selleks teile andnud kirjaliku nõusoleku ja mille võime igal ajal tagasi võtta).
- Käesolevat kodulehte kasutades nõustute kasutama Apartment.ee kaubamärki ainult isiklikuks ning mitte kaubanduslikuks otstarbeks ning täitma kõiki käesolevaid tingimusi seadusest tulenevalt.
- Juhul, kui käesolevaid põhimõtteid on rikutud, on firmal Apartment OÜ seadusest tulenevalt õigus alustada kohtumenetlust või piirata ligipääsu www.apartment.ee kodulehele.
Apartment.ee jätab endale õiguse muuta reegleid etteteatamiseta.
Broneerimine ja lisainformatsioon:
Telefon: +372 504 5444
E-post: info@apartment.ee
Tere tulemast!
Apartment.ee