1. Külaliskorteri mõiste
Külaliskorter on toiduvalmistamise võimalust pakkuv majutusettevõte, mis üüritakse välja täies ulatuses. Külaliskorter on alternatiiviks majutusele hotellis. Külaliskorterit saab rentida nii lühikeseks kui ka pikaks perioodiks.
2. Külaliskorterite eelised
Peatumine külaliskorteris on hotelliga võrreldes odavam, privaatsem ning paindlikum. Võrreldes hotelliga on külaliskorterite hinnapoliitika kasulikum neile, kes soovivad majutust pikemaks perioodiks või otsivad majutust suuremale seltskonnale. Külaliskorter sobib inimestele, kes otsivad iseseisvust, sõltumatust ning paindlikust. Tutvuge Apartment.ee külaliskorterite eelistega siin.
3. Külaliskorterite sisustus
Apartment.ee külaliskorterid on kaasaegse sisustusega ning pakuvad peatujale kõiki mugavusi. Külaliskorterites on elutuba avatud köögiga, avar magamistuba mugava voodiga ja vannituba (wc, vann/dušš). Täielikult sisustatud köök on varustatud tavapäraste köögitarvikutega ning tehnikaga (nõud, potid, pannid, kohvimasin, veekeetja, külmkapp, pliit) ning magamistubades on värske voodipesu. Vannitoas on rätikud ja föön. Korterites on internetiühendus, televiisor, triikraud, riidekapp, diivan. Osades korterites on küpsetusahi, mikrolaineahi, soome saun ning rõdu. Tutvu külaliskorterite fotogaleriiga siin.
4. Külaliskorterite koristamine
Kui ei ole kokku lepitud teisti, siis pikemaajalise majutuse korral käib koristaja üks kord nädalas (sh. toimub voodipesude vahetus).
5. Külaliskorterite broneerimine ning majutuse kinnitamine
Kui soovite broneerida majutust, siis palume teil saata päring läbi Apartment.ee broneerimissüsteemi või e-mail aadressile info@apartment.ee. Läbi kodulehe kalendrivormi saadetud päring ei ole lõplik broneering. Lõpliku tellimuskinnituse saadetakse teile e-maili teel, hiljemalt 24 tunni jooksul.
6. Võtmete üleandmine
Apartment.ee külaliskorterites on koodisüsteem. Koodi saate vastuvõtust, kui tulete ennast sisse registreerima. Villardi ja Aasa tänava külaliskorteritesse toimub check-in Pilve tänava kontoris. Aasa korterid on võtmetega.
7. Majutuse eest maksmine
Broneeringu kinnituseks palume teil tasuda 40% ettemaksu ülekandega arve alusel, mahaarvestusega teie krediitkaardilt või sularahas. Pangaülekandega maksmisel peab Apartment.ee kontole laekuma neto summa, kust ei ole mahaarvestatud panga vahendustasu. Ülejäänud 60% tasutakse saabumisel kohapeal nii sularahas kui ka kaardiga. Aktsepteerime ainult kohalikku valuutat – eurosid. Kõik juhised maksmise kohta saadetakse teile mailile.
8. Majutuse hinnad
Iga külaliskorteri juures on hinnatabel kõrg- ja madalhooaja hindadega, kus eraldi on välja toodud näalavahetuse hind (reede ja laupäev).
9. Telefon külaliskorterites
Külaliskorteris ei ole telefoni.
10. Internetiühendus külaliskorterites
Pilve tänava külaliskorterites on nii kaabliga kui ka traadita internetiühendus. Villardi ja Aasa tänava külaliskorterites on traadita internetiühendus (wifi). Wifi parooli saate saabumisel.
11. Külaliskorterite tüübid
Majutusettevõtte pakub stuudio tüüpi külaliskortereid (1-2 inimest), ühe magamistoaga (2-3 inimest), kahe magamistoaga (4-6 inimest), kolme magamistoaga (kuni 8 inimest) ja nelja magamistoaga (kuni 10 inimest) külaliskortereid.
12. Inimeste arv külaliskorteris
Kuna korterid on erineva suurusega, sõltub inimeste arv korteri valikust. Stuudio tüüpi külaliskorteris saab majutada 1-2 inimest, ühe magamistoaga külaliskorteris 2-3 inimest, kahe magamistoaga külaliskorteris 4-6 inimest, kolme magamistoaga külaliskorteris kuni 8 inimest ja nelja magamistoaga külaliskorteris kuni 10 inimest. Pakume ka lisavoodi võimalust (15 EUR).
13. Voodid
Enamus külaliskorterites on üheinimese voodid. Kui te soovite kaheinimese voodit, siis palume meid sellest eelnevalt teavitada.
14. Beebivoodi kasutamise võimalus
Beebivoodi kasutamise võimalus on klientidele tasuta. Palume sellest soovist meid eelnevalt teavitada.
15. Lifti kasutamise võimalus
Majas ei ole lifti.
16. Turvalisus külaliskorteris
Majutusettevõte on teinud kõik omalt poolt, et klientidel oleks külaliskorteris viibimine võimalikult turvaline. Sisehoov on videovalvega. Kõikidel korteritel on unikaalsed sissepääsukoodid.
17. Külaliskorterite asukoht
Kõik meie poolt pakutavad külaliskorterid asuvad Tallinna kesklinnas. Tutvu põhjalikumalt asukohaga siin.
18. Transfeerteenus
Taksotransfeeri teenus on lisatasu eest. Palume sellest soovist eelnevalt teada anda meie administaatorile.
19. Lemmikloomad
Kahjuks ei ole lemmikloomad külaliskorterites lubatud.
20. Check-in aeg
Saabumise aeg lepitakse iga kliendiga eraldi kokku.
21. Check-in protseduur
Palume teid vähemalt 30 minutit enne saabumist meid sellest informeerida. Check-in toimub kontoris asukohaga Pilve 4 ning see on avatud iga päev 10.00-18.00. Saabumisel täidetakse registreerimiskaart, teostatakse maksmine, antakse üle sissepääsukood ning klient juhatatakse korterisse. Juhul, kui klient saabub hiljem, lepitakse sisseregistreerimise aeg eraldi kokku.
22. Check-out aeg
Külaliskorter tuleb vabastada järgmisel päeval hiljemalt kella 12.00-ks, juhul kui ei ole teisiti kokku lepitud.
23. Majutuse pikendamine
Kui teil on soovi pikendada majutust, palume teil kontakteeruda administratsiooniga, kes kontrollib antud korteri staatust. Palume majutuse pikendamise soovist teavitada võimalikult varakult. Teeme omalt poolt kõik, et te saaksite soovitud korteris edasi olla. Kui antud korter on järgmisteks päevadeks teise kliendi poolt eelnevalt broneeritud, on meie ülesanne leida teile teine samaväärne külaliskorter.
24. Broneeringu tühistamine
Broneeringu tühistamisel vähemalt 14 (neliteist) päeva enne saabumist tagastatakse kogu ettemaks (100%). 3 kuni 13 (kolmteist) päeva enne saabumist tuleb kliendil maksta leppetrahvi 40% majutuse kogusummast. 0 kuni 48 tundi enne saabumist tuleb kliendil maksta leppetrahvi 100% majutuse kogusummast. Loe lisaks meie üldreeglite ning tingimuste kohta.
25. Tõrked saabumisel
Juhul, kui Teile tekivad saabumisel probleemid, siis palun koheselt kontakteeruda meiega telefonil +372 50 45 444. Vastame kõnedele ööpäevaringselt.
26. Soodustused pikemaajalistele rentnikele
Pikemaajalisetele klientidele kehtivad soodustused kuni 40%. Loe lähemalt. Tutvu ka meie eripakkumistega siin.
27. Erihind püsiklientidele
Iga püsikliendiga lepitakse erihind eelnevalt kokku.
28. Varem lahkumine
Kui teil on vaja lahkuda planeeritust varem, ei kuulu raha tagastamisele. Juhul, kui te olete meid oma varasemast lahkumisest teavitanud vähemalt 14 päeva ette, tagastame teile 100% järelejäänud päevade eest.
Broneerimine ja lisainformatsioon:
Telefon: +372 504 5444
E-post: info@apartment.ee